ast guetesiegel certified

no

Market Research

2500000
13
300

Innovative løsninger, internasjonal tilstedeværelse og et stort volum av paneldeltakere til innsamling og administrasjon av dine surveydata

13 KONTORER I EUROPA

Dedikerte prosjekt-teams i Paris, Madrid, Berlin, Köln, London, Leuven, Amsterdam, Zürich, Milano, Kjøpenhavn, Odense, Stockholm og Helsinki.

INNOVATIV TEKNOLOGI

En sofistikert flerkanals dataforvaltningsplattform (plattform for dataforvaltning) som gjør det mulig å harmonisere, tolke og administrere de innsamlede undersøkelsesdataene

2,5 MILLIONER PANELDELTAKERE

Mer enn 2,5 millioner aktive nettbaserte paneldeltakere i 13 europeiske land og et nettverk av partnere som når ut til paneldeltakere over hele verden

GDPR

Nesten 20 års erfaring innen paneler og kvalitetsstyring, i samsvar med kvalitetsstandardene som er definerte av markedsundersøkelsesbransjen

I Europa og resten av Verden

Flere enn 2,5 millioner aktive online panelmedlemmer spredt over 13 europeiske land, samt et nettverk av partnere som når panelmedlemmer over hele verden.

Frankrike

800 000 paneldeltakere
maximiles.com
mingle.fr

UK

460 000 paneldeltakere
maximiles.co.uk
mingle.co.uk

SVEITS

80 000 paneldeltakere
meinungsplatz.ch
mingle.ch

Spania

110 000 paneldeltakere
maximiles.es

Tyskland

300 000 paneldeltakere
meinungsplatz.de
mingle.de

Italia

160 000 paneldeltakere
maximiles.it
clubnuoveidee.it
mingle.it

Sverige

100 000 paneldeltakere
m3panel.se

Finland

80 000 paneldeltakere
m3panel.fi

Danmark

90 000 paneldeltakere
m3panel.dk

Norge

50 000 paneldeltakere
m3panel.no

Østerrike

60 000 paneldeltakere
meinungsplatz.at
mingle.at

Belgia

150 000 paneldeltakere
ivoxpanel.be

NEDERLAND

45 000 panelleden
maximiles.nl

Fra sampling til full service

Oversettelse
Scripting
Sampling
Quality check
Koding
Databehandling

Bilendi kan, ved hjelp av fleksible og kraftfulle løsninger utviklet av vårt tekniske team, tilby en bred vifte av ytelser. Fra programmering av undersøkelser til datainnsamling og -levering.
En lokal prosjektleder, på en av våre 13 europeiske kontorer, sitter klar til å hjelpe deg med f.eks. databehandling, oversettelse og programmering.

Når det gjelder programmering, kan Bilendi, via vårt ekspertteam, hjelpe dere med de mest komplekse opgavene.
Vår scripting demo er et eksempel på hva vi kan tilby i tekniske oppsett

Bilendi Discuss

BILENDI DISCUSS

Rekrutter og engasjer målgruppen din på en enklere måte, og få rikere og mer menneskelig innsikt enn noensinne takket være Bilendi Discuss, den smidigste undersøkelsesplattformen. Velkjente sosiale miljøer, smart design og de nye kreftene i AI vil hjelpe deg med å flytte grensene for kvalitative undersøkelser.

Hva er Bilendi Discuss?

En flerkanals- og ChatGPT-drevet plattform

  • Velg det undersøkelsesmiljøet som passer best for dine behov: Gjennomfør samtaler via meldingsapper og/eller vår NYE nettportal.
  • Velkjente miljøer og smart design gjør rekrutteringen mer effektiv, og deltakerne blir mer engasjerte og autentiske.
  • Få dypere og mer menneskelig innsikt ved å motta øyeblikksrespons i form av tekst, lyd, bilde og video.
  • Et intuitivt back-office som gjør det raskt og enkelt å konfigurere og moderere.
  • Rask og enkel analyse av svarene med den NYE ChatGPT-drevne researchassistenten

EN UNIK PARTNER FOR DINE KVANTITATIVE, KVALITATIVE OG HYBRIDISKE TILGANGER

Produkttester i hjemmet (IHUT)

Produkttester i hjemmet (IHUT)

Produktttester (IHUT) er en effektiv måte å måle deres produkts egenskaper og få tilbakemelding fra forbrukene. Uansett om det er en prototype eller et eksisterende produkt.

Produkttester i forbrukerens eget hjem gir unik innsikt inn i forbrukerens produkttilfredshet, bruk og kjøpsintensjon. Vi kan bl.a. hjelpe dere med å identifisere mulige forbedringer før dere lanserer deres nye produkt, eller gi innsikt til deres kommunikasjons- og markedsføringsstrategi.

Bilendi hjelper deg ved hver prosjektfase.

Rekruttering av testpersoner

  • Vi rekrutterer respondenter som matcher dine rekrutteringskriterier via våre paneler
  • Vi utfører løpende kvalitetskontroll for å sikre kvaliteten av deltakerne og deres svar

Maksimer svar- og deltakelsesrate

  • Kommunikasjon under rekrutteringsfasen via ulike kanaler samt informasjon til testpersonene mens de venter på at produktet sendes
  • Kommunikasjon før og etter testpersonene har mottatt produktet (velkomstbeskjed, påminnelser, varsler osv.)

Planlegging av kontaktfasen

  • Invitasjoner til kvantitative onlineundersøkelser
  • Innsamling av kvalitative data i realtid via vår samtale- og diskusjonsplattform Bilendi Discuss

Bilendi kan også hjelpe dere med å sende produkter ut via våre mange partnere i Europe og resten av Verden.

REKRUTTERING

REKRUTTERING

Med bred erfaring innen rekruttering av paneldeltakere, kan Bilendi tilby kundene sine eksperthjelp når det gjelder i å sette opp online-paneler. Bilendi baserer seg på sitt store nettverk av utgivere for å rekruttere høykvalitets, dobbel opt-in-medlemmer fra kilder som testes og brukes daglig av våre team.

Daglig support for ditt prosjekt
Vårt rekrutteringsteam vil støtte deg gjennom prosjektet ditt fra begynnelse til slutt. Vi kan hjelpe deg med å sette opp en tydelig og enkel kommunikasjonsplan med et optimalisert spørreskjema.

Høy ekspertise
Bilendi har rekruttert paneldeltakere i over 20 år, både til egne prosjekter og på vegne av andre. Vi forstår dine utfordringer, dine KPIs og vet hvilke prosedyrer som er best for deg.

Passiv datamåling

Passiv datamåling

Bilendis Digital Audience Solution kombinerer egen teknologi med egne online-paneler for å måle effektiviteten av digitale markedsføringskampanjer. Denne løsningen lar deg:

  • Sjekke et digitalt kampanjemål og måle dets eksponering (demografisk rapportering: deklarative og målrettede data, Visningsrapportering: Utskrifter, URL'er, gjentagelsesrate, dato/klokkeslett for kontakten, utstyr som er brukt, etc.)
  • Mål effekten av salgstrafikk i butikk og på nett
  • Gjennomfør pre-tester og post-tester for å sammenlikne eksponerte og ueksponerte mål for mediakampanjen

Vår løsning for å måle effektiviteten til online markedsføring er basert på egen teknologi i multi-format (statisk og video) og kan spore over 900 000 europeiske paneldeltakere (Frankrike, Storbritannia, Italia, Spania, Tyskland, Østerrike og Sveits).

BILENDI INTERACTIVE SOLUTIONS

Med sine teknologiløsninger gjør Bilendi det mulig å produsere interaktive, digitale og innholdsrike plattformer som bistår i innsamlingen av undersøkelsesdata.
Bilendis interaktive løsninger er tilgjengelige via datamaskiner, nettbrett og mobiler, og kan rettes mot paneldeltakere, kunder eller alle typer deltakere (f.eks. naturlig trafikk på et nettsted pga. en kampanje).

Bilendi Interactive Brainstorming
En plattform der en gruppe kan samhandle med en enhet vedrørende et gitt tema. F.eks. kan en innbyggergruppe samhandle med kommunen de bor i via en egen digital plattform, for å foreslå forbedringer og endringer i bomiljøet.

Bilendi Interactive Survey
Bilendis interaktive spørreundersøkelse er en teknologisk løsning som er utviklet av vårt interne team, og som samler inn undersøkelsesdata ved å kvalifisere og intervjue enkeltpersoner via digitale plattformer. Disse enkeltpersonene kan sammenligne seg selv med et referansesystem (innledende undersøkelse utført innen et representativt utvalg eller av spesifikke personer) og få en sanntidsrapport. Dette kan deles på sosiale nettverk, noe som vil fremdrive sterk støtte fra deltakerne og økt dekning for prosjektet.

HØYT KVALIFISERTE PANELER

Bilendi har nesten 20 års erfaring med å administrere undersøkelsespaneler i henhold til de høyeste standarder innen markedsanalyse. Vi følger ESOMAR-standarder og alle våre paneler bruker dobbel opt-in-registrering, multi- source rekruttering, tilfredshetsundersøkelser, jevnlig opprydning og undersøkelser som er åpne kun ved invitasjon.

PROFILERING

Bilendi benytter over 300 bakgrunnsvariabler for å oppfylle de spesifikke kravene som stilles til ulike målgrupper. Våre profiler omfatter følgende kriterier:

Spesialiserte paneler

Vi har spesielle paneler til rådighet for analyser målrettet mot spesielle målgrupper. Det omfatter f.eks.:

Mødre med barn
Mødre med barn
IT-beslutningstakere
IT-beslutningstakere
B2B
B2B
Pensjonister
Pensjonister
Bilmerker
Bilmerker
Røykere
Røykere
Helse
Helse
Husdyr
Husdyr

Bilendi Helsepanel

Et europeisk pasientpanel

Våre spesialiserte paneler gir oss mulighet for å ta kontakt med folk med bestemte diagnoser. Vi kan levere kvalitetsdata til dine kvantitative og kvalitative medisinske undersøkelser.

Vi dekker over 300 sykdommer på tvers av alle større medisinske områder og tilbyr også data om helserelaterte emner og vaner. F.eks. Alder, høyde, vekt, diet, hvilke sundhetsportaler folk benytter og mye mer.

Medisinske hovedområder:

  • Allergi
  • Misbruk/avhengighet
  • Onkologi (kreft)
  • Hjerte- og karsykdommer
  • Dermatologi
  • Endokrinologi
  • Mage-tarm-sykdommer
  • Genetiske sykdommer
  • Gynekologi
  • Funksjonelle lidelser
  • Hørselsnedsettelse
  • Synsnedsettelse
  • Hematologi
  • Infeksjonssykdommer
  • Nevrologi
  • Oftalmologi
  • Øre-nese-halssykdommer
  • Lungemedisin
  • Revmatologi
  • Psykiatri
  • Urinvei-/nyresykdommer
  • Allmenne sykdommer

Kvalitetscertifikat

Bilendi har over 20 års erfaring innenfor markedsanalyse og står for høy panel- og servicekvalitet, noe som kommer til uttrykk gjennom samarbeid med et stort antall markedsanalyseinstitutter, konsulentvirksomheter, byråer og universiteter i hele verden. Et utvalg av våre kvalitetsstandarder:

  • Double Opt-In registrering
  • Kontinuerlig rekruttering av nye paneldeltakere
  • Mangfoldige kilder til rekruttering
  • Tilfredshetsundersøkelser og systematisk vedlikehold av paneler
  • Undersøkelser som utelukkende sendes til våre paneldeltakere
  • Støtte til våre paneldeltakere via våre støtteteam (via telefon og epost)
  • Profiler med over 300 bakgrunnsvariabler
  • Våre plattformer hostes i EU på våre egne sikre servere
  • Kvalitetsstyring som oppfyller de strenge kriteriene i de internasjonale ISO-standarder.

Bilendi etterlever de kvalitetsnormene og prinsippene som er definert av markedsanalysebransjens europeiske fagforbund.

Syntec
DGOF
ESOMAR
ASSIRM
BVM
CUBE
IAB
insight analytics
MRS
institute member
SMLT
swedish insighters
TCF
Adetem
IREP
MOA