Dedikerte prosjekt-teams i Paris, Madrid, Berlin, Köln, London, Leuven, Amsterdam, Zürich, Milano, Kjøpenhavn, Odense, Stockholm og Helsinki.
En sofistikert flerkanals dataforvaltningsplattform (plattform for dataforvaltning) som gjør det mulig å harmonisere, tolke og administrere de innsamlede undersøkelsesdataene
Mer enn 2,5 millioner aktive nettbaserte paneldeltakere i 13 europeiske land og et nettverk av partnere som når ut til paneldeltakere over hele verden
Nesten 20 års erfaring innen paneler og kvalitetsstyring, i samsvar med kvalitetsstandardene som er definerte av markedsundersøkelsesbransjen
Flere enn 2,5 millioner aktive online panelmedlemmer spredt over 13 europeiske land, samt et nettverk av partnere som når panelmedlemmer over hele verden.
800 000 paneldeltakere
maximiles.com
mingle.fr
460 000 paneldeltakere
maximiles.co.uk
mingle.co.uk
80 000 paneldeltakere
meinungsplatz.ch
mingle.ch
110 000 paneldeltakere
maximiles.es
300 000 paneldeltakere
meinungsplatz.de
mingle.de
160 000 paneldeltakere
maximiles.it
clubnuoveidee.it
mingle.it
100 000 paneldeltakere
m3panel.se
80 000 paneldeltakere
m3panel.fi
90 000 paneldeltakere
m3panel.dk
50 000 paneldeltakere
m3panel.no
60 000 paneldeltakere
meinungsplatz.at
mingle.at
150 000 paneldeltakere
ivoxpanel.be
45 000 panelleden
maximiles.nl
Bilendi kan, ved hjelp av fleksible og kraftfulle løsninger utviklet av vårt tekniske team, tilby en bred vifte av ytelser. Fra programmering av undersøkelser til datainnsamling og -levering.
En lokal prosjektleder, på en av våre 13 europeiske kontorer, sitter klar til å hjelpe deg med f.eks. databehandling, oversettelse og programmering.
Når det gjelder programmering, kan Bilendi, via vårt ekspertteam, hjelpe dere med de mest komplekse opgavene.
Vår scripting demo er et eksempel på hva vi kan tilby i tekniske oppsett
Rekrutter og engasjer målgruppen din på en enklere måte, og få rikere og mer menneskelig innsikt enn noensinne takket være Bilendi Discuss, den smidigste undersøkelsesplattformen. Velkjente sosiale miljøer, smart design og de nye kreftene i AI vil hjelpe deg med å flytte grensene for kvalitative undersøkelser.
Hva er Bilendi Discuss?
En flerkanals- og ChatGPT-drevet plattform
Produktttester (IHUT) er en effektiv måte å måle deres produkts egenskaper og få tilbakemelding fra forbrukene. Uansett om det er en prototype eller et eksisterende produkt.
Produkttester i forbrukerens eget hjem gir unik innsikt inn i forbrukerens produkttilfredshet, bruk og kjøpsintensjon. Vi kan bl.a. hjelpe dere med å identifisere mulige forbedringer før dere lanserer deres nye produkt, eller gi innsikt til deres kommunikasjons- og markedsføringsstrategi.
Bilendi hjelper deg ved hver prosjektfase.
Rekruttering av testpersoner
Maksimer svar- og deltakelsesrate
Planlegging av kontaktfasen
Bilendi kan også hjelpe dere med å sende produkter ut via våre mange partnere i Europe og resten av Verden.
Med bred erfaring innen rekruttering av paneldeltakere, kan Bilendi tilby kundene sine eksperthjelp når det gjelder i å sette opp online-paneler. Bilendi baserer seg på sitt store nettverk av utgivere for å rekruttere høykvalitets, dobbel opt-in-medlemmer fra kilder som testes og brukes daglig av våre team.
Daglig support for ditt prosjekt
Vårt rekrutteringsteam vil støtte deg gjennom prosjektet ditt fra begynnelse til slutt. Vi kan hjelpe deg med å sette opp en tydelig og enkel kommunikasjonsplan med et optimalisert spørreskjema.
Høy ekspertise
Bilendi har rekruttert paneldeltakere i over 20 år, både til egne prosjekter og på vegne av andre. Vi forstår dine utfordringer, dine KPIs og vet hvilke prosedyrer som er best for deg.
Bilendis Digital Audience Solution kombinerer egen teknologi med egne online-paneler for å måle effektiviteten av digitale markedsføringskampanjer. Denne løsningen lar deg:
Vår løsning for å måle effektiviteten til online markedsføring er basert på egen teknologi i multi-format (statisk og video) og kan spore over 900 000 europeiske paneldeltakere (Frankrike, Storbritannia, Italia, Spania, Tyskland, Østerrike og Sveits).
Med sine teknologiløsninger gjør Bilendi det mulig å produsere interaktive, digitale og innholdsrike plattformer som bistår i innsamlingen av undersøkelsesdata.
Bilendis interaktive løsninger er tilgjengelige via datamaskiner, nettbrett og mobiler, og kan rettes mot paneldeltakere, kunder eller alle typer deltakere (f.eks. naturlig trafikk på et nettsted pga. en kampanje).
Bilendi Interactive Brainstorming
En plattform der en gruppe kan samhandle med en enhet vedrørende et gitt tema. F.eks. kan en innbyggergruppe samhandle med kommunen de bor i via en egen digital plattform, for å foreslå forbedringer og endringer i bomiljøet.
Bilendi Interactive Survey
Bilendis interaktive spørreundersøkelse er en teknologisk løsning som er utviklet av vårt interne team, og som samler inn undersøkelsesdata ved å kvalifisere og intervjue enkeltpersoner via digitale plattformer. Disse enkeltpersonene kan sammenligne seg selv med et referansesystem (innledende undersøkelse utført innen et representativt utvalg eller av spesifikke personer) og få en sanntidsrapport. Dette kan deles på sosiale nettverk, noe som vil fremdrive sterk støtte fra deltakerne og økt dekning for prosjektet.
Bilendi har nesten 20 års erfaring med å administrere undersøkelsespaneler i henhold til de høyeste standarder innen markedsanalyse. Vi følger ESOMAR-standarder og alle våre paneler bruker dobbel opt-in-registrering, multi- source rekruttering, tilfredshetsundersøkelser, jevnlig opprydning og undersøkelser som er åpne kun ved invitasjon.
Bilendi benytter over 300 bakgrunnsvariabler for å oppfylle de spesifikke kravene som stilles til ulike målgrupper. Våre profiler omfatter følgende kriterier:
Utdannelse og arbeid
Fritid
Internet
Miljø
Reiser
Media & teknologi
Forsikringer
Skønnhet & helse
Shopping
Økonomi
Bolig
Tobakk
Restaurant
Husdyr
Husholdning
Transport
Vi har spesielle paneler til rådighet for analyser målrettet mot spesielle målgrupper. Det omfatter f.eks.:
Mødre med barn
IT-beslutningstakere
B2B
Pensjonister
Bilmerker
Røykere
Helse
Husdyr
Et europeisk pasientpanel
Våre spesialiserte paneler gir oss mulighet for å ta kontakt med folk med bestemte diagnoser. Vi kan levere kvalitetsdata til dine kvantitative og kvalitative medisinske undersøkelser.
Vi dekker over 300 sykdommer på tvers av alle større medisinske områder og tilbyr også data om helserelaterte emner og vaner. F.eks. Alder, høyde, vekt, diet, hvilke sundhetsportaler folk benytter og mye mer.
Medisinske hovedområder:
Bilendi har over 20 års erfaring innenfor markedsanalyse og står for høy panel- og servicekvalitet, noe som kommer til uttrykk gjennom samarbeid med et stort antall markedsanalyseinstitutter, konsulentvirksomheter, byråer og universiteter i hele verden. Et utvalg av våre kvalitetsstandarder:
Bilendi etterlever de kvalitetsnormene og prinsippene som er definert av markedsanalysebransjens europeiske fagforbund.